Låt oss prata allvar

Nu vill jag främst rikta mig till dem som har tankar på att söka hit. Att gå denna utbildning är tufft. Jag hoppas att ni förstått det. KY Musik & Eventarrangörskap innebär att man ibland kan slappna av men att vissa perioder är stentuffa med högt tempo och tusen uppgifter samtidigt som inte nödvändigtvis behöver handla om samma ämne/projekt utan man måste jonglera alla saker man ska göra. Om du inte tror att du pallar det så kanske inte du är rätt person för just den här utbildningen. Vissa i min klass har det ganska bra just nu och kan ta det lugnt medans andra har total korvstoppning och håller på att jobba ihjäl sig. Jag har bara lite halvt korvstoppning. Jag är marknadsförings/kommunikations assistent åt Viktoria för KY Galan så det är en stor sak. Samtidigt har jag redan nu börjat hjälpa till och gå på möten på min nya LIA-plats som är Flimmer i Norrköping som mellan 10-19 oktober genomför Flimmers Filmfestival. Dessa två saker tar upp majoriteten av min tid men utöver detta måste jag ju vara på plats i skolan och göra alla de uppgifter som vi får på lektionerna. Man blir ganska snabbt van vid att inte ha så mycket tid för sig själv. Klarar du av det?


/Linnea


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Hoppas allt går bra, det verkar åtminstone va en rolig utbidlning! :)

2008-09-17 @ 08:48:47
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0