Debaser praktik yeah!

Nu det i slutet av fjärde veckan av min praktik på Debaser i Stockholm!
Det är lite av en drömLIA och jag stortrivs!

Redan första dagen, 30 sekunder efter jag klivit i genom dörren satt jag i arbete. Skönt med mycket jobb, skönt att känna sig behövd. Det är mycket att hålla många bollar i luften, jag som gillar jonglera mår väldigt bra av detta.

Bland annat har jag fått göra en del marknadsföring, främst via nätet men annat också. Jag har gjort en del koordination med artisters resor mm. Jobbat kväll som artistvärd bland annat och gjort ny design på Debasers biljetter.
Jag har också tagit på mig att lyssna igenom alla demos som ramlar in här på kontoret så jag lyssnar och sedan ger jag omdöme!
Just nu sitter jag med att boka lite band vilket är otroligt roligt.

Förutom LIAn så har jag engagerat mig i lite andra projekt vilket är otroligt roligt att ha mycket att göra!

Nu är det bara att ge järnet när halva praktiken är kvar!

Ha de så bra!

Mvh, David Pontvik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0