Storstan

Japp, än en gång har jag, Vickan och Dan rest till huvudstaden för att planera och gå igenom arbetet inför KY Galan med våra coacher. Givande måste jag säga, det finns en hel del att göra. Mest roliga saker. Jag börjar till och med hitta lite i Stockholm, har utvidgat mitt område till tunnelbanestationen vid Odenplan. Ett program för själva KY Galan börjar ta form, utskick börjar skickas och klassen involveras mer och mer.

Imorrn ska vi göra något läskigt med bra, prata inför 80 högskolechefer om just detta event. Prata inför folk har aldrig varit min grej men jag lär mej mer och mer. Utbildningen lite grand tvingar mej att bli bevkäm med att prata inför folk, och det är ju skönt. Någon dag kanske jag kan göra det utan att hyperventilera och stamma. Ska skicka iväg de sista mejlen och sedan läsa igenom informationen som ska kommuniceras imorrn.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0