Sol, sol och uppföljningar

Hej igen!


Förutom att det bara nu är några dagar kvar på utbildningen, så kretsar det mesta (iallafall för mig) runt KY Galan 2008.  Anna har tidigare berättat lite grann, hon har ansvar för artist- och programinnehåll, jag har marknadsföring och PR och Dan är produktionsansvarig.


På fredag ska vi upp på möte i Stockholm för att stämma av hur långt vi kommit, se hur vi ligger till i förhållande till tidsschemat m.m. Så idag och imorron har jag en hel del att göra, ska bl.a. skriva lite uppföljningsbrev och andra inbjudningar. Tror att jag ska passa på att sitta ut och göra det nu när det är så fint väder.


Annars är det inte så mycket som händer just nu om man bortser från de, för det kommer ju pågå hela sommaren, fastän att vi då är på olika ställen runt om i Sverige.


På måndag har vi våran sista tenta, i musikjuridik. Ett jätteintressant ämne som jag kan tänka mig att man kommer ha väldigt bra nytta av. Det känns som om det kommer gå bra, det mesta är rätt logiskt och har man hängt med på föreläsningarna så brukar det inte vara några större problem.


Nä, nu ska jag ut och sätta mig i solen och göra lite nytta!


Ha de så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0