Så var det min tur då.

Hallå. Anna heter jag och det är min tur att skriva här ett tag. Passar ju bra eftersom vi precis håller på att jobba med ett nytt projekt. Vi är tre stycken i klassen som, tillsammans med varsin assistent och varsin coach, ska genomföra en stor gala i Nyköping till hösten. KY Galan 2008. Ta ta! Nu efter LIAn, som jag i och för sig inte hade, är det riktigt skönt att rivstarta med ett stort projekt och mycket saker att göra. Imorrn har vi nytt möte i Stockholm med Lasse, Lisa och Tomas. Lasse är min coach, vill ni lära er något ska ni snacka mycket med honom. Idag hade vi vår sista lektion med karln, trist som fan. Att vi inte har fler lektioner alltså.

Jaja, anledningen till att jag inte hade någon LIA var för att jag lagt min i sommar på Kulturfestivalen. Så nu har jag varit ledig i sex veckor, ätit upp mej och jobbat med andra projekt.

Nej, jag kanske har mer att skriva imorrn. Om några minuter kommer de sista pojkarna så då sätter vi igång vårt lilla möte. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0