MITTWOCH och Öppet Hus

Nu är hela klassen tillbaka från sina LIA-platser igen. Vi började veckan med att pressentera våra LIA-platser för varandra och berätta vad vi har gjort osv. Det var intressant att höra eftersom vi har varit på ganska många olika plattser. I tisdags arbetade vi flitigt hela dagen med förarbetet för gårdagens MITTWOCH och Öppet Hus. Det var mestadels  marknadsföring av MITTWOCH på olika sätt och sista fixet för Öppet Hus.

Igår hade vi alltså Öppet Hus på skolan, vilket jag inte kan berätta så mycket om eftersom jag jobbade med MITTWOCH hela dagen lång.
Sedan var det allstå dags att öppna dörrarna till Nyköpings Teater kl. 20.00 för 17:e gången med MITTWOCH på programmet. Kvällen till ära var det alltså 2-årsjubileum och på scenen stod trubbadurerna Sleepy Monday, komikern Sven Brundin, pop-prinsessan Edith Backlund och kvällens headline Lasse Lindh. Det var en härlig helkväll. Eftersom jag själv var bakom scenen större delen av kvällen kan jag inte säga så mycket om stämningen bland publiken men artisterna var i alla fall nöjda och glada, och det måste man väl ta som ett gott täcken...

Imorgon står det musikjuridik på schemat med temat Arrangörskap Event, föreläsare är Per Iwar Wiklund (Folkets Hus och Parker). Det ska bli riktigt intressant, som alltid när det gäller musikjuridik.

Tack för er uppmärksamhet, ha det fint!
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0