LIA - blogg från Borlänge!

När jag sitter och tittar ut på det tomma Sveatorget i Borlänge från mitt kontor så känns det konstigt att festivalen drar igång om 11 dagar. Jag har inte besökt Peace & Love - festivalen någon gång, så det kommer att bli väldigt spännande att se hur det kommer att se ut.

Jag delar kontor och arbetsuppgifter här med Ida-Lee Brandel från KYM 06 och det är rock´n´roll och full fart hela tiden, men väldigt kul. Det tog ett tag för mig att få lite överblick på organisationen och hur allt kommer att fungera. Det är en massa pusselbitar nu som är klara och färdigformade, nu gäller det bara att lägga pusslet.

Jag jobbar med artistservice och catering till loger, artistmatsalen, relaxområdet, efterfesten och temadagarna. Men nu har jag inte tid att blogga, nu är det dags att jobba. Action!

Vi ses!
/ Ädel



Vårt kontor. Vi har utsmyckat med några fina affischer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0