Full fart i Borlänge!


Hej Igen!

Här kommer en uppdatering från min LIA-plats på Peace & Love-festivalen i Borlänge.
Det märks att det snart är dags för startskottet, fler folk som rör sig på kontoret, högre tempo och allmännt rock´n´roll.
Dagarna är mer produktiva för varje dag som går, vilket är ett måste. Jag och Ida-Lee har en massa roliga arbetsuppgifter som vi delar på, där jag får ta mycket ansvar. Någon enstaka gång blir det lite mindre kreativa uppgifter, se nedan bifogad bild för exempel, men oftast är det väldigt stimulerande och jag kan redan nu säga att mitt organisatoriska sinne har utökats med ungefär 300 %.

Det är knappt jag hinner skriva det här, så jag ska återgå till arbetet och önskar dig som läser en lugn och skön sommar!

Mvh
Ädel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0